maandag 14 maart 2011

Hobby beurs

Ik ben gisteren naar de Hobby Beurs gegaan. Het was een leuke namiddag. Aan de ingang kreeg je het "Borduurblad" mee. Iets waar we niet nee tegen zeggen natuurlijk.

Het poesje dat jullie op de foto zien, heb ik op een workshop gemaakt. Niet het beeldje zelf, maar ik heb het wel geverft. Het was een hele leuke workshop met een erg vriendelijke dame, hier kan je hun website zien : http://www.keramiekske.be/

En tenslotte hebben we ons nog een borduurpakketje aangeschaft natuurlijk ;-)
Het is een Mucha geworden, iets wat ook al een tijdje op mijn verlangslijstje stond.

Wat ik wel jammer vond aan de Hobby beurs, was de overdaat aan "Kaartjes Maken" standen. Vooral dan van die 3D knipvellen. Maar de dames die daarvoor kwamen, zullen het met mij wel niet eens zijn ;-)

5 opmerkingen:

  1. Het ziet er goed uit Tania, en ik ben het met je eens op de meeste hobbybeurzen staan heeeeel veel kramen met 3d knipvellen.
    Het is echt af en toe een kunst om iets anders tegen tekomen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tania,

    Wauw wat heb je dat mooi geschilderd seg!!
    En een gratis boekje, daar zeggen we niet nee tegen hé, je koopje is ook helemaal leuk.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt leuke aankopen gedaan! Je ziet inderdaad vaak meer hobbyspullen voor kaarten maken en quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spijtig genoeg ben ik niet naar de beurs kunnen gaan door de omstandigheden hier thuis maar je borduurpakketje ziet er erg mooi uit.Nog een fijn weekend
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi ben ook naar de beurs geweest en denk er net hetzelfde over als jij Tania ;) ! Ik had ook een beetje meer stands met handwerken gezien , maar je nieuwe pakketje is wel leuk .... Je kerstsok wordt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.