Top Menu

Verdorie toch.



Ik wou vandaag bij de handwerkwinkel geraken omdat die voor een hele week sluit. Ik ben niet tevreden van één stofje voor mijn patchwork. Het "Hollie Hobbie" stofje is heel mooi, maar als je het in kleine lapjes knipt, zie je niet veel meer van de figuurtjes. Daarbij komt nog dat ik niet vind dat het mooi uitkomt.

 Dus wou ik nog vlug vlug langs de handwerkwinkel. Maar het verkeer besliste daar anders over! Files, files, files. Ik was pas rond 19.00u thuis en de winkel sluit om 17.30. Jammer maar helaas. Ofwel moet ik hier in het Antwerpse een andere winkel vinden waar ze quilt stof verkopen of geduld hebben tot de tweede week van de paasvakantie...


2 opmerkingen :

  1. Jammer zeg, maar files komen mestal op een moment dat je ze niet kan gebruiken.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is balen zeg, heel irritant als je net lekker aan het freubelen bent en dan iets mist of erbij moet hebben.. Gisteren was ook ineens mijn draad op. Hopen dat er ergens nog een leuk winkeltje is voor je stofjes..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.

Copyright © Handmade by Poekietoe. Designed by OddThemes