Top Menu

Besluit genomen


Ziezo, blok 3 is klaar. Normaal ging ik een dekentje maken. Dit bestaat uit 12 blokken. Maar dit is echt wat te ambitieus voor mij. Al mijn andere kruissteek werkjes blijven liggen. En nu met mijn Tilda boekjes, wil ik daar ook iets uit maken natuurlijk. Dus ik heb besloten om een kussen te maken ipv een dekentje. Het ging er mij uiteindelijk maar om, om te leren hoe je moet patchworken. En zo kan ik volgende les mee volgen. Dan leren we hoe je moet quilten. En wie weet, maak ik ooit nog wel eens een dekentje ;-)

8 opmerkingen :

  1. soms is het niet gemakkelijk om een beslissing te nemen he ?

    Het zal vast en zeker ook een heel mooi kussentje worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een mens kan niet alles he..soms moet je keuzes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeker verder lessen volgen je zal er geen spijt van krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tania,

    Mooi ség, gaat het dan een kussen van 4 blokken worden?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kleurtjes..
    zal zéker 'n mooi kussentje worden!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tania je kussentje wordt heel mooi , ik vind je stofjes een mooie keuze geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lukt het om er een kussentje van te maken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er anders best goed uit. Och alle begin is moeilijk en oefening baart kunst hé. Vooral niet opgeven, want eens je er mee weg bent, is het een gezonde verslaving :)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.

Copyright © Handmade by Poekietoe. Designed by OddThemes