maandag 9 mei 2011

Moederdag verwennerij



Ik ben met moederdag verwent met een box Tilda boekjes. In de box zaten vier boekjes : Konijnen, Engelen, Poppen en Vogels. Ik weet niet aan welke ik eerst wil beginnen. Ze zien er allemaal "om ter schattigst" uit.

Verder heb ik dit weekend niks van handwerk gedaan want we zijn naar Disneyland geweest.


Het was echt super! We hadden niet alleen geluk met het weer, maar ook de aanschuiftijden vielen reuze mee. Zeker op zondag. Toen konden we gebruik maken van 2 fastpasses. Ik wil zeker nog wel eens terug gaan.

7 opmerkingen:

  1. Leuk die boekjes, je hoeft je voorlopig niet te vervelen, genoeg ideetjes weer.
    Ooooo disney, zooooo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tania,

    Wauw, wat een prachtcadeau ség, ik zou ook niet weten waar eerst te beginnen hoor :-)
    Ons niet te lang in spanning houden hé hihi.

    En nog een fijn weekendje gehad, super gewoon!!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent zeker verwend! Disney is echt geweldig, fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet eruit als een zeer goed besteed weekend.
    Geniet van je boekjes er zal meer dan genoeg in staan denk ik zo.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook een gelukkige moederdag voor jou toegewenst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je verwend! Ik heb pas ook met die box in mijn handen gestaan...maar ja, een mens kan niet alles he.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.