zaterdag 24 september 2011

Hobbybeurs


Gisteren heb ik de hobbybeurs in Mechelen bezocht. Het was echt super. Heel veel stand met heel veel verschillende hobby's. Ik had mezelf wel belooft niet te veel te kopen. Ik heb nog genoeg in de kast liggen voor de komende 5 jaar.

Het is uiteindelijk een geboortetegel geworden, die ik zeker nodig ga hebben want de familie gaat uitbreiden. En verder heb ik een boekje gekocht met ajour patroontjes en een bijhorend stofje en draad. Ik heb nog nooit ajour geborduurd en wil dat wel eens proberen.

8 opmerkingen:

  1. ben ook geweest woensdag en is eerste jaar dat ik bijna niets gekocht heb.. enkel stof en draad bij linnenmandje.. beetje ontgoocheld was ik eigenlijk... dat ajourboekje heb ik ook maar nog nooit iets gemaakt eruit.. maar komt mss nog wel.. ;-) veel plezier met je aankopen en binnenkort een nieuwe werkje op je blog te zien hoop ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas voor mij te ver weg, je hebt erg leuke spulletjes gekocht. En och, ik denk dat we allemaal nog voor jaren in de kast hebben zou het niet!!
    Groetjes en fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he, zo'n beurs!
    Ik ga eind Oktober naar Rotterdam, wil ook niet veel gaan kopen, maar het is ook gewoon gezellig een dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooo lief, tatty teddy

    kan me voorstellen dat het moeilijk is om niks te kopen als je daar loopt en al dat leuks ziet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeer mooie dingen heb je gekocht.

    Wat is ajour borduren ? dat ken ik niet

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt leuke aankopen gedaan, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes gekocht! Veel plezier ermee en ben benieuwd naar je ajour borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben deze keer tweemaal geweest. Heb voor mij stof, een patchworkpatroontje en een haakboek gekocht. Valt dus wel mee. Ajourborduren is heel leuk, je zult wel zien.
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.