zondag 26 februari 2012

Hobbybeurs

Vandaag naar de hobbybeurs geweest. Ik heb daar een leuke ontdekking gedaan : twee Duitse dames die hun eigen pakketjes ontwerpen. En, ze mogen er zijn die pakketjes! Je kan hun werk bewonderen op : http://www.liebevolle-kreuzstichentwuerfe.de/.
De site is in het Duits, maar ze verstaan ook Engels.
 Ik kon niet kiezen, dus heb ik deze drie maar uitgekozen.


Verder heb ik twee technieken uitgekozen, die ik nog niet geprobeerd heb. Dus bij deze gaan we een tafelloper in platsteek maken en een lavendel zakje in hardanger. Eens kijken of het me bevalt.

7 opmerkingen:

  1. Jammer dat we elkaar niet gezien hebben, ik was er ook vandaag.
    Mooie pakketjes! Hardanger heb ik ook nog ooit gedaan, heel leuk om te doen vond ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tania,
    Mijn vogelhuisje is inderdaad ook van deze dames.
    Jou pakketten zien er ook erg leuk uit,veel plezier ermee.

    Ook je andere projecten zien er goed uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je toch nog kon gaan!
    Leuke pakketjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke duitse pakketjes. Hardanger en platsteek vind ik mooi, maar geef mij maar de kruissteek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt leuke pakketjes gekocht dat zorgt weer voor veel borduurplezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.