zondag 4 maart 2012

Kaartje voor Pauline


Onlangs was Pauline jarig.
Ik had net een borduurtijdschrift gekocht en vond dit tasje wel leuk om voor haar te maken.
Ik dacht op een zaterdagavond, ik ga dit "eventjes" maken.
Haha, na drie uur borduren zat ik nog maar in de helf van het roze gedeelte.
En wat later werd ik ziek... enfin het tasje is met enige vertraging bij Pauline geraakt, maar ik denk niet dat ze dat erg vindt.

Ik ben ook heel trots op de french knot die het hartje van het bloemetje vormt.
Van de eerste keer zat die perfect!

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg mooi hoor Tania, en erg lief van je!
    Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had hem bij Pauline al gezien. Wat heb je dit super gemaakt, leuk idee zo!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, maar idd niet zomaar eventjes gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.