donderdag 21 februari 2013

Spoiled

 
Eergisteren zat er een briefje van de postbode in de bus.
Er was een pakket voor mij, dat niet door de brievenbus was geraakt.
Dus haastte ik me gisteren na het werk naar het postkantoor.
Groot was mijn verrassing toen ik de doos zag! Zo groot.
 
Onlangs won ik de valentijns give-away bij MII-Stitches en haar pakket was toegekomen.
Wat ben ik verwend door MII!
Op de valentijns give-away stond enkel de kit om harten kussentjes te maken.
Maar toen ik de doos open deed, zat er nog een doos in met allerlei goodies.
Het was echt een feest om dit te mogen open doen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke dingetjes! En zo veel ook..
    Geniet er lekker van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So glad you like it Tania! Have fun :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is fijn om zo verwend te worden. Veel plezier ermee.
    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super verwennerijk prachtig!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.