zondag 5 januari 2014

Groot nieuws voor 2014!

 
Eerst en vooral wil ik al mijn volgers, lezers en mede-bloggers danken voor het afgelopen jaar.
Het was een prachtig creatief jaar, met veel mooie verrassingen.
Ik heb niet alleen van vele werkjes genoten, maar ook veel zaken geleerd op jullie blogs.
 
In het nieuwe jaar wens ik mezelf veel tijd toe om te kunnen handwerken.
 
Dat is tijdens mijn weekje kerstvakantie alvast niet gelukt, veel tijd maken om te handwerken.
Wat vliegt zo'n week vooruit!
Ik heb wel genoten van de tijd met de kinderen, familie en vrienden.
 
En nu mag ik jullie het grote nieuws voor 2014 wel verklappen!
Ik wordt voor het eerst Bonnie!
Mijn plus-dochter die in mei trouwde, is zwanger.
 
De geboortelap waar ik onlangs aan begonnen ben, is dus niet zomaar een geboortelap ;-)
En daar heb ik deze kerstvakantie ook aan verder gewerkt.
De clowntje kunnen hun eerste danspasjes zetten.
 
 

19 opmerkingen:

  1. Leuk zeg gefeliciteerd! En een mooie geboortelap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Leuk om zo het jaar te beginnen. Je gaat nu met eens zoveel plezier aan de lap borduren.
    Groetjes, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, leuk hoor de geboorte lap.
    Voor alle 13 kleinkinderen heb ik een schilderij geborduurd, voor op de baby kamer.
    Zo fijn om te doen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dat geen leuk nieuws is!! Je zal er wel naar uitkijken. Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I wish you a Happy New Year.
    Lovely progress.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk nieuws hoor! Heel veel handwerkplezier in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww, geweldig nieuws , gefeliciteerd hoor
    Nu heerlijk verder werken aan je geboortelap, hij word al heel mooi
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, hartstikke leuk.
    Dit jaar krijgen wij er 2 kleinkinderen bij .
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat, je geboortelap vordert mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van harte gefeliciteerd,en veel geluk dit jaar!

    groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd, dat wordt een mooi jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow jouw jaar kan echt niet meer stuk, gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens u allen het beste in het nieuwe jaar en felicitaties aan Zwangerschap dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een goed begin van het nieuwe jaar voor jullie allemaal!
    nou, dat wordt creatief genieten natuurlijk, wat kan je allemaal wel niet maken voor baby`s!
    quilts enzo, borduurwerken en kleding mmmmm......
    geniet er maar lekker van.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.