maandag 20 januari 2014

Hier geen randje

 
Nee, hier geen randjes of CAL-dekentje ;-)
Hakend en bordurend blogland is in de ban van.
Niet dat ik niet graag mee deed, maar een mens moet nu eenmaal keuzes maken.
Gezien ik al zo weinig tijd heb om mijn werkjes te maken die ik bezig ben, doe ik daar maar lekker aan verder en geniet ik van de randjes en dekentjes die ik zie passeren op de blogs.
Het is leuk om te zien hoe ieder zijn eigen combinatie kleurtjes heeft, je kunt van sommige randjes aan de hand van de kleurtjes zien van wie het werkje is.
 
Ik heb ondertussen mijn mannetjes een riem gegeven want ojee, hun broekjes zakten af!
En dat willen we niet op onze blog hé, onzedige toestanden.
Nu kunnen ze zorgeloos huppelen.
 

15 opmerkingen:

  1. Elk werkje is leuk op zijn eigen manier hoor! en deze lap zal zeker mooi gaan worden, ben blij dat hun broekjes niet afzakken, verder ben ik vooral benieuwd hoe ze eruit zullen gaan zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen zijn eigen werkjes, dit werkje word iedergeval erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had precies hetzelfde. Zou graag mee willen doen. Maar had nog zoveel liggen. Met een riem is het inderdaad wat netter;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat word het mooi, zo mooie kleurtjes
    Fijne week, groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik weet niet hoe ze eruit moeten komen te zien maar ik weet wel dat o.a. door de kleuren het nu al mooi is om te zien. Enne ook hier geen randjes of dekentjes wel lekker proberen om de ufo's af te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me bij jou aan. Voor mij ook geen randjes en dekentjes. Inderdaad, genoeg borduurwerk om handen.
    Je borduurwerk vordert leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De randjes kunnen altijd nog. Borduren voor een kleinkind is nu even veel belangrijker. Het wordt al heel mooi.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben ik blij dat ze een riem om hebben!
    Ik had ook even getwijfeld om mee te doen met het randje, maar ik ook nog ufo's liggen en die roepen me.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelijk heb je meis, een mens kan nou eenmaal niet alles al lokt het allemaal wel haha. Je borduurwerkje wordt zo leuk! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wordt leuk hoor! Ik doe ook niet mee aan randjes, vind mijn eigen werk veel te leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel benieuwd hoe de mannetjes verder worden. Ik laat hier ook de hypes even aan me voorbij gaan. Lekker bezig met mijn eigen projecten. (dat zijn er al genoeg)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Soms is genoeg ook genoeg idd. Ik heb ook erg getwijfeld of ik er wel aan mee zou doen, maarja toch omgeggaan. Dit werkje wordt ookal zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben benieuwd naar het vervolg :)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.