woensdag 29 januari 2014

Leuk pakketje!

Toen ik vanavond thuis kwam, lag er een prachtige enveloppe van mooi inpakpapier klaar. (sorry, geen foto wegens iets te enthousiast opengescheurt)
Daarin zat nog een mooi ingepakt pakje.
 
 
Omdat ik bijna jarig ben, dacht ik eerst dat het een verjaardagscadeautje was.
Maar toen ik het open deed, viel mijn frank (euro?).
Een tijdje geleden had Jaimie grote opruim gedaan en een aantal zaken op haar blog weggegeven.
Ik mocht dit prachtig Bunny patroon ontvangen en licht roze DMC stof!
Hoewel het niet echt bedoeld is voor mijn verjaardag, voelt het toch al aan als een vroeg verjaardagscadeau!
Bedankt Jaimie!
 


12 opmerkingen:

  1. O, leuk! Ik krijg een tijdschrift. Maar is nog niet binnen. Echt spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om kado-tjes te ontvangen. Het is een mooi patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Tania

    What a lovely package. The Somebunny pattern is so cute.
    Bye.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely! The bunny design is adorable :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd! veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Graag gedaan en oh wat leuk dat het aanvoelt als een verjaardagsgeschenkje dan :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk pakje, mooi dat het zo net voor je verjaardag aan kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtig cadeau! Veel plezier ermee ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.