maandag 17 februari 2014

Nieuw begin

 
Nu mijn Mucha klaar is, mag ik een nieuw werkje beginnen.
Weten jullie nog de geboortelap waar ik aan begonnen was voor het komende kleinkind?
Ik had deze lap al een tijdje geleden gekocht, voor het kleinkind op komst was.
Ik vond het wel nogal neutraal.
Maar nu ik weet dat het een meisje gaat zijn, leek het me ineens nogal jongensachtig.
Na samenspraak met de toekomstige mama, toch maar gekozen voor een nieuw werkje, ook wat in het thema van de babykamer : musjes.
 
 
Ik ben er dan ook met veel plezier aan begonnen ;-)



20 opmerkingen:

  1. Ik weet zeker dat dit een hele mooie geboortelap gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heel erg leuk werkje, en zeker een mooie geboortelap :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie geboortelap, heeeeel erg lief
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, dit is een vrolijk en kleurrijk patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk modern werkje! Heerlijk fris, veel plezier met het borduren en de voorpret :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk werkje, lekker vrolijk en hip.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful new project.
    Happy stitching, Manuela.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cute design!! A lovely bright start too :) I'm sure it will make a wonderful gift for your granddaughter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk borduurtje, en fijn om aan te werken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke! nooit eerder gezien, welk merk ik dit?
    en wat met de clowntjes? die ga je toch ook nog afwerken hé?
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er lekker kleurrijk uit, zal ze vast heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is wel een heeeeeeeeeeeele mooie. Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik wil beginnen nieuwe borduren zal mooi en leuk kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.