zaterdag 1 februari 2014

Totally useless January

 
Meestal doe ik niet mee aan SALs, gewoonweg omdat ik zo weinig tijd heb en zo veel eigen projecten heb lopen.
Maar deze "Totally useless stitch a long" of TUSAL voor de vrienden,  had ik vorig jaar reeds gezien en vond hem zo grappig, dat ik dit jaar graag wou meedoen.
 
Hierbij dus mijn eerste ORT-verslag.
ORT staat voor "Old Ratty Threads".
Het is dus de bedoeling, dat je je draadjes van je borduurwerkjes verzameld in een potje en deze bij de volgende nieuwe maan laat zien.
 
Dus deze SAL kost je geen extra werk, dus prima voor mij ;-)
Je kan kiezen of je je draadjes elke maand dan weggooit, of ze het hele jaar door bewaard.
Ik denk, dat ik mijn draadjes het hele jaar door ga bewaren en hoop op het einde van het jaar, dat het potje niet meer dicht kan.
Want dan heb ik lekker veel kunnen borduren dit jaar!

8 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, ben benieuwd hoe vol je potje word
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd of je potje nog dicht kan, ik denk het niet :) Altijd leuk om te zien zo'n potje met gekleurde draadjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk raakt je potje vol, borduren en handwerken blijven leuk om te doen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat leuk! Ik heb altijd een roze miniprullenbakje bij me staan, daar doe ik de draadjes in. Deze zit al behoorlijk vol, want ik weet niet meer sinds wanneer ik dat doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Vele gebruiken ze ook terug, om beesten op te vullen.
    Ik zal duimen dat het potje niet meer dicht zal gaan :-)

    ps, en je mama haar hummeltje is mooi hoor!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's very nice - lot's of threads (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch is zo'n potje gezellig om te zien..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.