woensdag 5 februari 2014

Verwennerij!

Vandaag werd ik lekker verwend!
Er lag al twee dagen een pakketje te wachten bij het postkantoor op mij.
Gezien de post hier alleen open is van 9 - 17u en ik werk van 8.30 - 17.00u, moest ik iemand vinden die dit voor mij kon afhalen.
Vandaag was het zo ver, ik kreeg m'n verjaardagspakje van Paulien.
 
Het was echt een feest om het open te maken.
Er bleven maar leuke dingen uit komen.
Een prachtig vilten hart, dat me aan de lente doet denken, een doos vol wolletjes en vooral, een echte Haakheksen muts!
 
 
 
Staat ze me niet prachtig?
 
 
 
Pauline, hartelijk dank voor al deze verwennerij!

15 opmerkingen:

  1. Schitterend zeg, wat een verwennerij!
    Heeft ze super gedaan.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kadootjes. Die kat kijkt er ook erg geinteresseerd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat leuk!!! Je mag alleen wel een beetje lachen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja, maar een selfie trekken zonder in de lens te kijken is moeilijk!

      Verwijderen
  4. mooie spulletjes Tania.. je bent echt verwend :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke verjaardagskado's heb je gekregen!
    Je ziet je Siamees kijken of er ook iets voor haar /hem erbij zit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk verwend, en nog van harte proficiat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great gifts!! You really look a picture with the lovely hat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kan ze dat toch altijd goed he....tis een schat! Mooie kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk al die leuke cadeautjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.