zaterdag 8 maart 2014

Handwerkbeurs

Met de mededeling 'laat u maar is goed gaan', zette mijn ventje mij deze middag af aan de handwerkbeurs. Maar wel zonder zijn creditcard af te geven ;-)
 
Enfin, ik heb zijn goede raad opgevolgd en mij is goed laten gaan.
Zeg nu nog dat ik niet naar mijn man luister!
 
Ik ging vooral op zoek naar stofjes voor een babydekentje voor het aankomende kleinkind.
Ik had drie soorten stofjes nodig, maar vond er uiteindelijk maar eentje.
 
 
Toen zag ik dit superlieve vogeltje hangen....
Ik heb nog nooit met vilt gewerkt, maar dit is een mooie aanleiding om het toch eens te doen.
 
 
Mijn jongste zoon wil al wel eens graag samen met mama borduren.
Hoewel de laatste tijd Minecraft meer in zijn intressesfeer ligt, hoop ik met dit hem toch nog even bezig te kunnen houden.
 
 
En dan tenslotte, ook iets voor mezelf gekocht ;-)
Stofjes voor een aankomend projectje.
 
 
Toen deden m'n voeten zeer en was het budget op.
Dus tijd om naar huis te gaan en mijn 'taxi' te bellen ;-)

11 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n beurs. Een hoop mooie aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIGE spulletjes.. veel knutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt je goed vermaakt zo te zien. Leuk hoor! Veel plezier met je vilten vogeltje, maar pas op, het kan verslavend zijn!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankoopjes! Da roze stofje is inderdaad erg mooi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dingen heb je gekocht. Vooral de onderste foto is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stofjes! Vooral die rose...zo snoepig! en dat vilten vogeltje gaat je vast wel lukken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, ik ben er helemaal voor om (op sommige momenten) goed naar mijn man te luisteren. dit is 1 moment bijv. de andere als hij hele nutteloze (in mijn ogen) dingen wil bestellen of kopen hahahhahaa.
    maar het is natuurlijk fijn als je die "boodschap" nog even mee krijgt.
    je hebt voor je zelf hele mooie stoffen gekocht en ben benieuwd naar wat je er mee gaat doen.
    vilt is een leuk materiaal en makkelijk omdat je geen rafels en zomen hebt.
    de "baby"stof is heel vrolijk.
    groetjs miek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent lekker geslaagd, super leuk wat je gekocht hebt. Leuk dat je met je zoon gaat borduren, wat zal dat leuk zijn. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.