donderdag 27 maart 2014

Rhapsody

 
De volgende bloem staat erop bij mijn Rhapsody in Red.
En ik moet zeggen, dit werkt bevalt me super goed!
Het gaat vlot vooruit. Het is wel lekker handig dat je je niet moet bekommeren om de kleur.
Misschien wordt het op langere termijn saai, maar ter afwisseling van mijn European Bistro, waar je na elke 3 steekjes van kleur moet wisselen, vind ik het nu best goed zo.
 
Ik heb ook nog een vraagje :
 
De laatste tijd kan ik geen blogs meer volgen bij Google friend connect.
Als ik een blog wil volgen, krijg ik steeds een foutmelding.
Nog mensen die dit ervaren hebben?
 
 
 
 

16 opmerkingen:

  1. Ja, heb ik ook last van. Ik voeg het te volgen blog gewoon rechtstreeks toe op het dashboard van blogger, je wordt dan alsnog toegevoegd aan de volgers. Enne wow, wat ziet het er nu al mooi uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes I have had the problem on my pc but when I try on my Kindle (reading tablet), it works fine....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt erg mooi. En het lijkt me een leuke afwisseling met de veelkleurige Bistro.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er mooi uit.
    Ik heb geen problemen met het volgen van blogs.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie update.. veel borduurplezier :-) .. ik heb ook geen problemen met volgen van blogs!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi borduurwerk. ik heb dat probleem ook, krijg ook een foutmelding. Blogger kennende gaat het vanzelf over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine sehr schöne Stickarbeit hast du hier in Arbeit, ich bin mal gespannt wie es weitergeht.
    Bei Google hatte ich bisher noch keine Probleme, dir folge ich mit Bloglovin.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your work is wonderful.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig werk!
    En ja, hier ook zelfde probleem

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, ik heb er ook last van. in begin kon ik nog klikken op meer opties en kon ik als nog me aanmelden als nieuwe volger.nu zie ik dat ik helemaal niks meer in beeld krijg zoals jiij. alleen excuses waar we nik aan hebben natuurlijk.
    je werkstuk wordt erg mooi, het lijkt wel kant.
    en het is echt niet saai, het gaat zo snel dat het af is voor je er erg in hebt. vind je dit werk wel saai, dan kan je de volgende keer, verlopend garen gebruiken.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er mooi uit en ik kan me voorstellen dat het even een welkome afwisseling is. Als je constant van kleur moet veranderen is het fijn om gewoon even lekker door te kunnen borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat word hij mooi, er is natuurlijk eind vorig jaar het verhaal de ronde gegaan dat google er mee wou stoppen. Zou zo maar kunnen dat ze het op deze manier doen. Vele hebben er last van, ik gebruik daarom tegenwoordig bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk werkje! Ik volg iedereen met Bloglovin en heb daarom nergens last van. Ze hebben het wel eens aangekondigd dat je geen mensen meer zou kunnen volgen met google..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello

    your blog is lovely, your Rhapsody is very pretty.
    I have been able to follow you without a problem today but not yesterday.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello!

    I found your blog through MiiStitch.
    Rhapsody is looking beautiful and I love European Bistro too.
    Have a good weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.