zondag 29 juni 2014

Aan de haak


Ik beken, de laatste tijd heb ik meer de haaknaald vast dan de borduurnaald.
Maar TV kijken en borduren gaan bij mij niet samen.
TV kijken en haken daarentegen...

Mijn 50 tinten paars deken heeft er weer wat lapjes bij gekregen,
maar ook mijn vest schiet aardig op.
Het schouder gedeelte is klaar.
Nu moet ik aan het 'lijf' beginnen.

Selfies nemen is niet mijn beste kan, dus het is een beetje een rare foto, maar jullie krijgen wel een idee.
Volgende keer zal ik beter assistentie vragen bij het foto-nemen denk ik.


10 opmerkingen:

  1. Haken en knopen gaan bij mij ook beter onder het tv kijken dan borduren. Het wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Borduren gaat me niet slecht af bij de televisie. Zeker als ik het niet bijster interessant vind. Maar jij schiet echt enorm op! Je hele schouderpartij al af (nu de rest nog, zeer benieuwd) en ook je 50 tinten paars lapjes schieten al op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan echt niet borduren en TV kijken, heb ook een extra brilletje op, dus moet ik daar over heen kijken.
    Schiet niet op.
    Haken wel, en sok breien
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De laatste tijd probeer ik te borduren bij de televisie, alleen mijn Randjes per Week project, en uiteraard niet als Nederland speelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deine Häkelarbeit sieht schon sehr vielversprechend aus, toll gemacht.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vorderingen, ben erg benieuwd naar je deken. De kleuren zien er zo prachtig uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful crochet work.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Borduren gaat hier ook niet meer voor de tv helaas. In het verleden lukte dat prima, maar sinds de leesbril op moet gaat dat niet meer. Nu ga ik meestal zitten breien in de avond uren. Mooie kleurtjes van je haakblokjes trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.