dinsdag 17 juni 2014

Nieuw begin

Momenteel is het hier een beetje stilletjes op borduurgebied.
Als ik wat meer tijd heb, neem ik mijn babydekentje vast.
Dat is echt de processie van Echternach.
Maar de uitgerekende datum komt er aan, dus het moet af geraken hé.

Tussendoor neem ik gemakkelijker een haakseltje vast.
Bij het TV-kijken, vind ik dat het leukste.
In een vorig berichtje, kon je zien, dat ik wat bolletjes paars katoen heb gekocht.
Daar heb ik al een paar Granny's met gemaakt.


Ik heb toen niet alleen paarse katoentjes gekocht, maar ook wat zwarte wol.
Daar moet een gehaakte vest van komen :





11 opmerkingen:

  1. Mooi, die verschillende tinten paars. Wordt vast een heel mooi dekentje! En wat een mooi vest, in het zwart zal het denk ik heel chique zijn!
    Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, leuk vest ben benieuwd! En je granny's zijn ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha! Ik moest lachen om je opmerking over de processie van Echternach!
    Mijn moeder komt uit Luxemburg, dus ik weet wat je er mee bedoeld....
    Je haakwerk ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi de paarse kleurtjes.
    Hoe is het met de paarse sterren ?
    Succes met het dekentje/
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello

    just found your blog.

    Lovely granny squares and the vest pattern is great.
    Your stitching is beautiful, I enjoyed my visit to your blog and I'm now a follower.
    Wishing you a good day.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.