zondag 6 juli 2014

En tijdens de matchen...


En tijdens de matchen werd er flink gehaakt!
Eerst en vooral wil ik mijn Nederlandse mede-blogsters feliciteren met hun plaatsing in de halve finales.
Jammer genoeg zit er geen halve finale België-Nederland in.

Ondertussen is er weer een tintje bijgekomen, bij mijn 50 tinten paars deken.
Ik heb gisteren ook even uitgerekend hoeveel granny's ik nodig heb als ik een deken van 2 meter bij 2 meter wil...400!
Dat was toch wel even schrikken ;-)

Ik zal dan ook nog wat bolletjes katoen moeten halen.
Ik haal 6 granny's uit één bolletje, heb verschillende 7 kleuren, dus dat zijn 10 bolletjes van elke kleur dat ik nodig heb.
En nu heb ik van elke kleur maar 4 bolletjes.... hop naar de handwerkwinkel.

7 opmerkingen:

  1. Wat erg dat je naar de handwerkwinkel moet! :) en ik heb nu al respect voor je...zoveel granny's te moeten haken..ik moet er echt niet aan denken. Hier ligt nog ergens een half afgemaakte deken met bloemen van Arne en Carlos...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop granny's, het feliciteren van Nederlanders met het behalen van de halve finale vind ik persoonlijk altijd wel vreemd. Wij Nederlanders doen ook eigenlijk niks toch, wij kijken en het elftal moet het werk doen :)

    Toen ik gister hoorde dat België het ni had gehaald vond ik dat wel super jammer, wie wou nu niet nederland belgie in de finale. En welke er dan won maakte ni uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wonderful, these colours. If I will ever get to crocheting my first granny squares I'll choose this colour frame.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt een mooie deken maar heel wat haakwerk.
    Veel succes.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat wordt een mooie deken. Jammer dat België niet door is...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dan ook één van de weinigen die helemaal geen voetbal kijkt denk ik :P Je granny's worden prachtig, oeps 400 stuks.. dat wordt nog ff doorhaken :P

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.