zondag 7 september 2014

50 tinten paars dekentje


Wow, dat is weer even geleden, dat ik een berichtje  plaatste.
De laatste weken is het zo druk op het werk en de school is ook weer gestart.
Geen tijd en energie meer over om veel te handwerken dus.

Maar, ik haak wel gestadig verder aan mijn 50 tinten paars dekentje.
Op de trein nog wel! Ik maak elke dag 2x een treinrit van ongeveer 40 minuten.
Per rit net voldoende tijd om 1 granny te haken ;-)

Toen ik in een vorig blogje (klik hier) alle lapjes naast elkaar had gelegd, was ik niet zo blij met het resultaat. Vooral niet als je weet dat dit maar een stukje is. In totaal komen er zo'n 400 granny's in rijen van 20 x 20.
Dat vond ik een beetje te druk.

Dan heb ik besloten om de granny's per 9 bij elkaar te zetten en dat lijkt me veel beter!
Ook de poezen lijken er tevreden mee.


17 opmerkingen:

  1. Dat gaat heeel erg mooi worden! en die deken gaat vanzelf als je het onder je reistijd doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It looks wonderful. I like it.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ziet er heel mooi uit zo. veel plezier met het maken van de granny`s!
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful colors, I like it very much.
    Greetings, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Prachtig zoals het nu ligt, geeft ook rust zo.
    Oh en je poezen, knappe verschijningen zijn het! :-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wordt een mooie deken. Wat een poezen joh, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tania, your cats are just fantastic! :)) Even, they look more gorgeous than your crochet :))))

    I loved color combination of your post really!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het wordt erg MOOI.. veel haak/reis-plezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja op deze manier komen de kleuren rustiger over.. heel mooi trouwens en wat een schatjes van poezen heb je, zo'n mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De poezen houden toezicht op het prachtige resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Tania

    lovely progress, the colors go well together.
    Lovely kitty helpers too!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Это прекрасно! Будет что-то очень красивое!
    И очень понравились кошки!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ps...die eerste poes is dit een balinees?
    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.