zondag 5 oktober 2014

Handwerkbeurs Rijswijck


Gisteren trok ik de grens over naar de handwerkbeurs in Rijswijck.
Het werd een reuzegezellig uitje, samen met Pauline.

Toen we aankwamen hadden we even geluk, want na ons werd de parking gesloten wegens 'vol'.
Dat het er druk was, zag je ook aan de rij mensen die voor de kassa stonden aan te schuiven.
Gelukkig was Pauline zo slim geweest om te zeggen dat we best ons ticket on-line kochten.
Dat scheelde een euro én een lange wachtrij.

Binnengekomen viel de drukte gelukkig best nog mee.
Het was nergens drummen en je kon goed de standjes zien.
Het leuke aan deze beurs is, dat het echt enkel over handwerk gaat.
Hier in België zijn de beurzen groter, maar de helft van de standhouders zijn meer hobby-standhouders dan handwerkstanden.

Ik was blij 'Soet idee' en 'Atelier Bep' te zien omdat ik hun blog al een hele tijd volg.
Maar ontdekte ook leuke nieuwe winkels zoals 'Farmyard Quilting Designs' en 'Created by Mascha'.

Gezien mijn borduurdoos nog meer dan vol zit, ging ik vooral op zoek naar een quiltpakketje voor kerst. Pas aan het einde vond ik wat ik zocht : een hanger met sneeuwpop (zie foto).
Onderweg zag ik ook nog een leuk blokkenspel om te maken voor de kleindochter en heb ik nog wat bruine lapjes in de aanbieding gekocht voor de 'Jacobs ladder' quilt die ik ooit wil gaan maken.
Een rolletje linnen in de aanbieding kon er ook nog af ;-)



12 opmerkingen:

  1. Mooie spullen gekocht. Ik ben er donderdag geweest, maar toen was het extreem rustig. En die in zwolle in februari ofzo, die is groter en leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gekocht in Rijswijk. Ik was er donderdag. Toen viel het met de rij voor de kassa heel erg mee. Maar wij waren er al om 10 uur. Van ons vandaan is het maar 21 km rijden. Het was lekker ruim opgezet, zodat je overal makkelijk bij kon.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was erg leuk je weer te zien! En heel gezellig om samen rond te snuffelen.
    Je hebt goed je slag geslagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zeg, je hebt leuke dingen gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je bent goed geslaagd zo te zien,het blokkenspel is leuk om te maken, en om mee te spelen.
    veel plezier met je aankopen.

    groetjes yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt mooie spulletjes gekocht,
    groetjes Judith
    (ps ik heb toch weer een blog *.*)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig zeg :) Heerlijk zo'n beurs en wij kopen ook altijd de kaartjes online. Scheelt inderdaad altijd wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie aankopen heb je gedaan. Blijft heerlijk he een echte handwerkbeurs. Ik kan me al weer verheugen op Zwolle.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie aankopen! Het kerstquiltje sprong er voor mij meteen uit, wat schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such great new stash from the craft show. I love to visit craft shows, there's always such a lot to see. And to buy, of course, lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een Prachtige buit Tania!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.