zaterdag 7 maart 2015

De Bistro is terug thuis


Na drie jaar ploeteren aan de European Bistro, vond ik Pauline bereid om hem af te maken voor mij.
Dus ging hij in een pakketje richting Nederland.

Vorige zondag ging ik zelf richting Nederland om hem terug op te halen.
En niet alleen dat!
Pauline en ik zijn allebei jarig in februari en wisselen dan altijd een verjaardagscadeau uit.
Naast mijn prachtige afgewerkte European Bistro, kreeg ik van Pauline ook nog een hele stapel quilt-lapjes, een prachtig boek en een lekker warme sjaal.

We hadden een supergezellige middag waarbij we heel veel bij te babbelen hadden en ik mocht genieten van al de mooie werken die Pauline verspreid in haar huis heeft hangen!





Voor Pauline had ik deze tas gemaakt om mee te nemen als ze naar haar groentetuintje gaat.


Ik heb m'n "Free motion quilting" techniek nog wat kunnen oefenen zo.
Je kan het jammer genoeg op de foto niet zo goed zien, maar als je op de foto klikt, vergroot hij wat en kan je het beter zien.



10 opmerkingen:

  1. De bistro is erg mooi. Leuk om elkaar cadeaus te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bistro is erg mooi. Leuk om elkaar cadeaus te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The bistro looks fantastic. Good Job from Pauline.
    Wonderful gifts for eachother.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bistro is mooi geworden, fijn dat het nu toch af is. Leuke cadeautjes heb je gekregen. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De bistro is Prachtig geworden en wat mooie spullen heb je van Pauline gekregen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie cadeaus, je bistro is erg mooi geworden. De tas die je voor Pauline hebt gemaakt is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie cadeaus hebben jullie aan elkaar gegeven! Fijn dat je bistro weer veilig thuis is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je de bistro terug hebt nu helemaal klaar zeg!! Super! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, Bistro is stunning!!! Glad it's back home for you to enjoy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben jullie elkaar verwend voor de verjaardagen! Je tas is super, het freemotion quilten is goed te zien, wat een mooi effect! Wat fijn ook dat je je bistro terug hebt, nu is het genieten van het kijken ernaar, het is ook zo'n leuk en mooi werk! De sjaal staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.