donderdag 28 mei 2015

Deken x2


Mijn 50-tinten-paars-deken is voor 4/5de klaar.
Nog één rij toe te voegen en dan is het af.
Of toch bijna, dan moet er nog een rand omheen én honderden draadjes instoppen....
Doet me een beetje denken aan de stiksteekjes bij het borduren.
Als je het gevoel hebt, dat je klaar bent, moet je toch nog een paar uur verderwerken.


Ondertussen aan mijn volgende deken-project begonnen : een Minecraft-quilt voor mijn jongste zoon.
In ons nieuwe huis, wilt hij een kamer in dit thema.
En daar past een mooie quilt bij natuurlijk!

13 opmerkingen:

  1. Brrrr...zoveel draadjes wegwerken! Wat een klus is dit zeg.Ik vind het heel knap hoor en doe het je niet na, zo'n groot project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi deken. En ben benieuwd naar de Minecraft deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het schiet al aardig op met de paarse deken.
    Veel succes met het maken van de quilt voor zoonlief.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze deken wordt prachtig en leuk om deze te zien groeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allebei heel MOOI !!.. veel plezier met 't nieuwe project !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt wel heel erg mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat een mooie kleurtjes,helemaal mijn kleuren...als tie klaar is zeg je het maar hoor....dan krijg je mn adres hihihihihi...
    Veel plezier met de draadjes:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geworden en ik ben benieuwd wat voor moois je te voor schijnt tovert voor je zoon!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien een stomme vraag, maar wat is Minecraft?
    Je 50 tinten paarse deken wordt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je paarse deken is prachtig al, wat ben je opgeschoten ermee!! Het lijkt wel een quilt, maar dan van wol en het patroon is mooi! Succes alvast met het maken van de Minecraft, zoonlief zal er vast heel blij mee zijn als ie af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great progress on your purple blanket.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf dit Tania!!!! wat een pracht kleuren!!! en een nieuw huis????spannend!!! ik ga nu ook even googlen wat voor quilt je gaat maken!!!fijne maandag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.