zaterdag 4 juli 2015

Nieuw begin!



Zoals in mijn vorige posting gezegd, vond mijn man het deken dat ik maakte voor mijn plus-zoon en zijn vriendin zo leuk, dat hij er ook eentje wou voor onze slaapkamer.
Dat laten we ons geen twee keer zeggen natuurlijk!

Dus ik sprokkelde wat foto's van granny-dekens van google-afbeeldingen en samen hebben we een patroon gekozen. Ook deze keer is het weer met paars-tinten, omdat onze kamer ook met paars-tinten is.

Ik had eerst wat proeflapjes gemaakt met de katoentjes die ik nog over had van mijn vorige deken. Zo kon mijn man eens zien, hoe het zou worden. En ja, hij vindt het leuk.
Dus kropen we deze week achter ons pc-tje om te gaan katoentjes-shoppen.
Ik had geluk, want de katoentjes die ik zocht stonden ook nog in promotie!
Gisteren kreeg ik dan een mooi pakketje thuisgestuurd.
En ben ik er maar meteen aan begonnen.


12 opmerkingen:

  1. Such a great colour combo again. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful colours. Your start looks fantastic.
    Happy Weekend, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren heb je uitgekozen!

    www.p-crafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The colours are so lovely! Very nice crocheted squares ♥

    Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tania jij weet ook weeral wat te doen zal weer heel mooi worden.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren heb je uitgezocht, ben erg benieuwd hoe deze deken zal vorderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat werk je met een prachtige kleuren...... dit gaat vast ook weer een hele mooie deken worden....
    Heel veel haakplezier,
    Groet van huis tot huis,
    Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous!!! I kept practising & can now make granny squares!! :) I am thrilled!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een veelbelovende start, wat is dit toch een mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie kleuren! Daar wil zo mee aan de slag gaan! Succes met de nieuwe deken!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.