zondag 13 maart 2016

Lang geleden!


Het is wel heeeeeeel erg lang geleden dat ik nog eens iets op mijn blog plaatste.
In februari zelfs niet één klein postingetje.

Niet dat ik heb stil gezeten hoor.
In tegendeel.
We zijn hier superdruk in huis bezig geweest met vloer leggen, schilderen, behangen...
Eind februari verhuisde mijn ma naar hier, dus alles moest klaar zijn.

Het enige wat er van handwerken in huis kwam, was het daisy deken.
En dat is nu ook niet het meest interessante om elke gehaakte granny op je blog te zetten.
Maar dit weekend heb ik alle panden aan elkaar gezet en kreeg ik een zicht op hoeveel ik nog moet doen.
En dat valt reuze mee.
In plaats van 9, moet ik nog maar 6 rijen doen ;-)
Dus nog maar 132 granny's ipv 198!



13 opmerkingen:

  1. Sehr schön, die Farben gefallen mir sehr gut, es sieht aus wie eine Blumenwiese.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful progress on your blanket.
    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken ziet er heerlijk zomers uit! Frisse, vrolijke kleuren!
    En ik snap dat je opgelucht bent dat je niet zo veel meer moet haken dan je eerst dacht, want zo'n grote deken wordt aan het einde een beetje saai hé. Volhouden maar, want deze is echt de moeite waard!
    Groetjes, sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je schiet al aardig op! en ik ben zelf ook met een deken bezig..zal dat gauw eens laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat wordt dit mooii..ben nu al benieuwd naar het eind resultaat!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te lezen hebben jullie zeker net stilgezeten! De deken wordt erg gaaf en ach 6 rijen is nog wel te overzien toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je deken ziet er PRACHTIG uit.. veel plezier met alles :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je deken begint al echt groot te worden. En je bent inderdaad erg druk geweest in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, very impressive!! It looks lovely

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze deken wordt prachtig! maar wat een werk! en ook je huis zal er weer mooi uit zien met al de werkzaamheden..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw die deken wordt echt geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice progress on this lovely blanket, Tanja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet je deken er prachtig uit. Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.